Intensivkurs körkort i Malmö

Varför välja vår intensivkurs i Malmö?

Wessels Trafikskola i Malmö erbjuder snabbkurser för dig som vill ta körkort på kort tid. Våra erfarna trafiklärare ger dig de nödvändiga färdigheterna för att klara körprovet och bli en säker förare. Med personlig handledning och en strukturerad utbildningsplan anpassad efter dina behov, är vi här för att hjälpa dig nå dina mål.

Hur fungerar vår snabbkurs?

Vår två veckors snabbkurs fokuserar på både övningskörning och teoriundervisning. Du får möjlighet att köra i både stadstrafik och på landsväg i Malmö, vilket ger dig värdefull erfarenhet inför körprovet. Observera att kursen inte garanterar att du får körkort inom två veckor, men den maximerar din inlärning och förbereder dig för att bli en trygg förare.

Kontakta Wessels Trafikskola

Är du redo för körkort? Kontakta Wessels Trafikskola i Malmö idag för mer information om våra snabbkurser. Vi hjälper dig att planera din utbildning för att nå ditt mål på bästa sätt. Tveka inte att höra av dig för att få svar på dina frågor eller boka en tid för din första lektion!

Våra bilar
  • Manuell bil: Mercedes-Benz CLA200